onsdag 11 mars 2009

Sven Ingvars

Det var riktigt roligt igår faktiskt,var ju på sven Ingvars konsert för er som missat de!
Visst var det lite halv segt först men efter pausen sp blev det riktigt rockigt med elgitarrer och såna härliga saker :D Och jag kunde faktiskt en och annan refräng så har faktiskt lite ont i halsen idag :P

Kom hem strax efter halv 12 igår så det var riktigt segt att komma upp imorrse, ville sova kvar men tvingade upp mig själv 50 minuter senare än vanligt. Jag stressade inte och hann endå så det var tur. Dock ångrar jag mig att jag inte sov kvar för första lektionen är helt onödig jag sitter och klickar runt på olika bloggar bara...
Ieftermiddag blir det i alla fall enrejäl lektion med webbdesign, då får man äntligen göra något vettigt!


Veronica

Inga kommentarer: