onsdag 4 mars 2009

Onsdag med magont

Förutom att mobilen är stulen så är det en ganska okej dag.
Dock spänner det nått hemskt i magen, hoppas att det går över snart. Trodde det skulle bli bättre när jag åt men det blev det icke.
Haft Logistik och webbdesign idag. Ganska bra lektioner faktiskt, gjorde en power point och hade redovisning på logistiken idag som gick ganska bra.

På webbdesignen gick vi igenom lite i photoshop och jobbade med lite uppgifter som gick väldigt bra faktiskt. Tog en snabbis till stan och käkade lite och nu sitter jag på biblioteket och väntar på att klockan ska närma sig halv sex så jag kan gå till dansen.
Är inte på nått danshumör direkt men det släpper nog när vi kommer igång hoppas jag!
Photoshop uppgift jag fixat, orginal till vänster och nya till höger

Ikväll måste jag hem och packa eftersom jag ska till Anton hela helgen. Städning är mitt rum i behov av också... Får se vad jag orkar.
Imorgon bär det av till IKEA i alla fall!


Veronica

Inga kommentarer: