fredag 20 mars 2009

Neje inte igen!

Kan det vara så att jag har drabbats av en otursdag igen!?
Först så bränner jag mig på halsen med vågtången så det svider och gör verkligen as ont på halsen. När jag ska gå till bussen så kliver jag utanför dörren och ser hur bussen riktigt flyger förbi utan mig ... Så bara att vända sig om och kliva in igen och be mamma skjutsa mig till en annan buss.
Jag kom i alla fall till skolan och jag hoppas att jag inte får värsta märket på halsen bara...

Jaja, hoppas på att det inte händer något mera idag :)
Skola hela dagen med engelska och Information & Layout sen så blir det att åka hem till anton och snabbt fixa sig lite och sen åka till hans mormor och morfar för att fira hans morfar som fyller år. Ska bli trevlans det! :)
Annars händer det inget inget speciellt idag tror jag faktiskt!


Veronica

Inga kommentarer: