lördag 7 mars 2009

Hårfärgning och sovning!

Inatt har jag sovit riktigt skönt :) Men det hade tydligen inte Anton gjort, hihi!
I vanliga fall brukar jag vara den som måste mordhålla täcket för att få ha något täcke samt putta och slå som bara den på Anton för att han ska sluta snarka, Men inatt var det tydligen min tur att vara jobbig istället :P

Idag har det inte hänt så jätte mycket, har färgat Antons utväxt så nu är han helt svart i håret igen! Tog mig en titt på mitt hår också och fick se att jag har fått en liiiiten utväxt, ville också spara ut till långt hår var tanken när jag klippte mig sist men mitt hår är så irriterande när det är långt för det bara hänger så får se om det blir kort till sommaren igen ...
Annars har jag precis tagit en powernap på soffan tills jag vaknade av att jag var extremt kissnödig :P Anton spelar Guitar Herosom han tjatar om att jag ska vara med att spela så får väll vara med ett tag där snart.
Ikväll blir det melodifestivalen, skulle gärna varit inne i Norrköping och se de live när dom är i hemstaden men inga pengar resulterar i ingen biljett...

Sen blir det ju bildbrist när jag inte har kameran här och mobiltelefonen stulen ... Just so you know!


Veronica

Inga kommentarer: