onsdag 25 mars 2009

förkylningen vann ...

Jag har sovit jätte dåligt inatt och vaknat flera gånger och varit jätte pigg och inte kunnat somnat om. Så när jag väl skulle gå upp dunkade huvudet och riktigt skrek "Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej rör dig inte!!" och halsen rev och jag frös som bara den. Klev bara upp och sa till mamma att jag stannar hemma så hon fick sjukanmäla mig.
Gick och la mig igen men kunde inte somna först igen men efter ett tag så somnade jag och sov väll runt 2 timmar igen innan jag vaknade och svettades som bara den. Usch jag hatar att ha feber ...

Nu har jag i alla fall druckit en kopp grönt té med citron smak (Japp, jag är beroende av det) och ätit ett par mackor. Ligger i soffan nu och försöker hitta något bra på tv men det finns inget, så typiskt!
Får väll se hur dagen blir, en sak som är ganska säker är nog i alla fall att den kommer spenderas i soffan med en té kopp i högsta hugg!


Veronica

Inga kommentarer: