fredag 27 mars 2009

Fredag

Jag är som sagt hemma idag också och det är nog tur det för ute blåser det och snöar för fullt!
Hemskt, hur många bakslag ska det egentligen bli innan våren kommer fram på riktigt?
Jaja, jag känner mig fortfarande precis lika rött i kroppen som jag gjort ett bra tag nu men förkylningen börjar bli bättre lite täppt i näsan för tillfället bara.

Jag tänker inte skriva några måste för idag för då blir dom säkert inte gjorda, inte för jag tror jag kommer få så mycket gjort i alla fall men man kan ju i alla fall hoppas.
Jag har precis varit med och tävlat om en sak som jag tror Annica skulle uppskatta väldigt väldigt väldigt mycket :D Tror du att du kan lista ut vad det kan vara?

Nu ska jag ta och fixa ihop lite frukost och sen får i se vart dagen tar vägen helt enkelt.
Det är ju fredag i alla fall och det är skööööööööönt!



Veronica

1 kommentar:

Anonym sa...

Jasså!!!! Då hoppas vi du vinner =)