måndag 2 mars 2009

Blogg fri helg igen!



Har varit väldigt upptagen i helgen så har inte haft tid att blogga :)
Eftersom jag är i skolan nu och min dator fortfarande saknar mellanslags tangenten så tänkte jag bara ta en snabb genomgång om helgen!

I fredags blev det ju stan och sen bio med Anton, mamma & Håkan. Filmen var riktigt rolig tycker jag och på stan så hittade jag lite smått och gott, köpte ett rosa bas linne, svarta vanliga leggings och en t-shirt från Gina tricot och en huvtröja från Carlings. Har inte tagit bild på allt men lite kort har jag som ni får se :)

I lördags kom Håkans mamma & halvbror ut på middag. Var riktigt trevligt faktiskt så vi satt och pratade massor och sånt :) på kvällen var det melodifestivalen som inte alls var något bra... Trötta var vi också så sommnade ganska tidigt.

I söndags blev det ganska segt, Anton och jag tog en lång promenad i vårvädret och fikade lite och sogs om sims :) såg lite på Vänner också när vi listat ut vilken säsong som vi inte sätt så mycket på ;D

Nu är det måndag igen, Anton har åkt till sitt John baueroch jag sitter på mitt John bauer och ska ha UF nu,slutar 11.15 idag vilket ska bli skönt!
Kanske tar en sväng till stan innan hemfärd,tror att jag glömde lägga ut presentkorten och det är ju bra :)


Veronica

Inga kommentarer: