torsdag 12 februari 2009

Torsdag

Torsdag idag då, ergonomi nu på förmiddagen där vi pratat lite om våran praktik och sen vad ergonomi är. Mitt arbete som jag inte börjat på än skulle visst helst varit inne idag men vi ska lämna in det så fort som möjligt nu så det är väll bäst att jag börjar med det snart :P

I eftermiddag är det UF, jag ska iväg till andra bauer till halv 2 och låna fotostudion där Madde och jag ska fota lite :) ska bli roligt!
Hoppas på att jag kan ta 14.20 bussen hem idag är fortfarande jätte trött så ska bli riktigt skönt med lov snart måste jag säga!

Förövrigt så känns det bättre i tänderna men så fort jag biter i nått så gör det ont.
Men huvudsaken är att det börjar bli bättre i alla fall :)
Nu ska jag läsa lite bloggar och hoppas på att någon har uppdaterat nått kul!


Veronica

Inga kommentarer: