lördag 7 februari 2009

Taco, Schlager och tjej kväll :)

Jo med visst har/är kvällen mysig :)
Vi åt jätte god tacos, och har proppat i oss massor med chips och godis.
Melodifestivalen var förvånansvärt bra låtar också, min absoluta favorit blev Alcazar som också gick vidare! De vet vad schlager är jämfört med vissa andra låtar ... Låt nummer ett som jag inte kommer ihåg vad den hette eller vem som sjöng var också riktigt bra!

Var ute en liten stund med Fannys hund också vilket var ganska skönt men blött, snön smälet för fullt och det regnar ... Men men när vi väl kom in igen så börja Fanny fixa mina naglar och just nu sitter jag och väntar på att dom ska torka :) Fick bli ett mörklila nagelack den här gången.

Känner mig ganska trött men det blir nog ändå att vi sitter uppe ett tag idag igen, kanske ser en film sen eller något liknande.

Vad har ni gjort ikväll? Är ni en av de 3 miljoner som kollat på melodifestivalen? i så fall vem var bäst/sämst?


Veronica

Inga kommentarer: