tisdag 3 februari 2009

Samma gamla Bauer

Så nu sitter jag här i skolan igen och det är sig likt, verkligen.
Alla jobbiga trappor är kvar, klassrummet ser ut som det brukar och lärarna är sjuka som vanligt.
Japp kommer hit och ska ha svenska som första lektion men läraren är sjuk!
Fast för ovanlighetens skull har vi fått en uppgift att göra, vi ska ha en muntlig redovisning om språk. Behöver inget material eller något utan ska bara läsa in oss i ämnet, Jobbigt?
Inte precis, så det vi gör är att bara sitta för det mesta :P

Kom precis tillbaka från lidl, jag var duktig och inte köpte något!
Fast jag snyltar lite på julias godis hon köpte, dock får hon skylla sig själv när hon lägger påsen bredvid mig och vänder sig om :D
Nej, nu är det snart rast, bäst att lägga sig i snacket lite innan jag ska pussa på Anton!


Veronica

Inga kommentarer: