onsdag 11 februari 2009

Hemma igen...

Det blev inte långvarit för mig i skolan, gjorde bara redovisningen som gick helt okej faktiskt!
Tog 10.05 bussen hem så mamma kom och hämtade mig. Ska försöka vila lite nu men har ganska mycket att plugga så ska försöka göra det också och plocka i ordning lite på rummet vilket också behövs.

Men jag ska i alla fall in på dansen ikväll, får skjuts in dit så behöver inte missa något där. Dock ska jag nog inte vara med och dansa utan kommer bara sitta och kolla på istället, men bättre att i alla fall få se stegen istället för att missa en gång.
Blev också lovad att köpa hem lite donken mat som är ganska lätt tuggat eftersom en vanlig liten hamburgare är ganska mjukt så jag kan få försöka äta något. Än så länge idag har jag ätit en liten yoghurt som jag sprang och köpte på lidl innan jag åkte hem.

Men nu ska jag väll ta och börja göra någon nytta, ska nog börja med engelska pappret som jag fick att jobba med!
Borde väll börja på det där ergonomi uppgiften också ....


Veronica

Inga kommentarer: