söndag 15 februari 2009

Helgen <3

Så, vad hände egentligen i helgen?
Joo i fredags var vi på något som kallas "smågrytorna" och är ungiför som småstjärnorna som gick på tv:n för många år sen om någon kommer ihåg?:P
Det var jätte roligt i alla fall och alla var jätte duktiga, och det var en jätte söt tjej som vann också. Efteråt blev det disco för alla små barn och självklart så stannade ju jag och Anton kvar lite på det ;D haha men som vanligt så stod vi mest i hörnet och små pussades som man brukade göra när man själv var liten och gick på sånna där discon, nästan i alla fall ;P

I lördags var det ju alla hjärtans dag som inte måga har missat tror jag?
Blev en väldigt speciell dag för mig och Anton eftersom vi förlovde oss, eller kompis förlovning ska vi väll kalla det :) Så nu kan jag verkligen visa hur mycket jag tycker om min babe :)<3
Slänger in en bild på ringarna också, inte den snyggaste men den får duga så länge!


Veronica

1 kommentar:

Annica sa...

eller kompis förlovning ska vi väll kalla det :)

HM... var det inte det det var??? *Host*