tisdag 10 februari 2009

God morgon världen!

I förrgår kväll när jag pratade med Anton sa jag "För en gångs skull har inte du smittat mig sen du var förkyld!" och nu 1 ½ dag senare ja då sitter jag här med en jätte tjock hals och rinnande näsa. Skulle velat vara hemma idag och sova men ska till tandläkaren sen och sätta i tandställningen på underkäken.
Så ska ju min favorit med hem idag :)

Inatt vaknade jag också runt halv 5 och var klarvaken, fast jag sov ju tre timmar igår på eftermiddagen så kan ju vara därför. När njag nästan hade somnat igen ja då går strömmen istället ... så ringde klockan tjugo minuter senare. Så inte så lyckad natt kanske men men, hoppas det blir bättre inatt!

Nu sitter jag på svenskan och vi ska läsa om kroppspråk och sen ha redovisning om det nästa vecka. Får se hur det kommer gå, ska ha muntilg redovisning och Julle gullet coh jag ska jobba tillsammans så det kommer förhoppningsvis gå bra ;D
Men nu är det dags att jobba, hörs senare!


Veronica

Inga kommentarer: