torsdag 19 februari 2009

Förbannande hår ...

God förmiddag!
Idag om ca en timme kommer Fanny hit :D
Ska bli roligt, får se lite vad vi hittar på. Hon ska i alla fall sova här tills imorgon så förmodligen blir det en låååång natt som vanligt!
Annars går det inte så bra för mig idag, eller det går inte alls bra att fixa mitt hår!
Jag blir galen på det för det blir bara eklektiskt och ingen volym alls. Nu vill jag ha vår, eller ännu bättre sommar så håret får sol och värme så det kan bli som vanligt igen!

Jag har i alla fall varit duktig och snabbdammat mitt rum idag!
Så lite stolt över mig själv är jag allt :P Plockat i ordning har jag också gjort fast klädhögen som ligger inne i tvättstugan ignorerar jag nog ett litet tag till ;D
Nu ska jag väll sitta här och vänta på det magiska sms:et från Fanny där hon skriver att hon är på väg!


Veronica

Inga kommentarer: