torsdag 29 januari 2009

Torsdag

Det är en dålig bloggperiod för min del, igen.
Har så mycket annat att göra.
Praktiken idag har gått bra,ska bli skönt att sluta men som vanligt kommer jag att sakna personerna. Har i alla fall spenderat kvällen med att göra klart muffins som jag ska ta med mig till praktiken imorgon som tack för att jag fick vara där under dessa nästan två månader!!
Så har jag haft spa för mig själv som var otroligt skönt!
Nu är jag trött och har super ont i min rygg. Det spänner och jag kan inte slappna av i musklerna, skulle behöva en rejäl proffs massage!

Imorgon blir det avslut på praktiken och sen är det ju en liten speciell dag imorgon, nämligen min & Antons ett års dag :) så det blir bio!
Benjamin Buttons otroliga liv eller vad den heter, ingen aning om vad den handlar om vet bara att den är extremt lång och har brad pitt i huvudrollen och därför är jag väldigt negativ till filmen ... Men men får väll se hur den är imorgon!

Nu ska jag försöka plocka iordning lite på rummet och göra något med ryggen och sen sova!


Veronica

1 kommentar:

Annica sa...

Den kommer säkert vara jättebra! Det handlar om Brad Pitt som lever sitt liv i fel ordning, han föds gammal och när han lever sitt liv blir han bara yngre och yngre. En riktig vuxenfilm =).