onsdag 21 januari 2009

Skönt!

Fick svar från Anton så nu är jag glad igen :)
Och jag är också redo för sängen, helt otroligt eftersom klockan bara är kvart över 9, men jag hade tänkt lägga mig och läsa lite faktiskt. Min bok är ju så spännande nu!
Så hoppas på att vara lite piggare imorgon om jag kan lyckas somna innan 12 slaget idag ....

Imorgon är det då torsdag och dagen efter det är det fredag och då kommer äntliiiiiiiiiiiiigen min plutte snutte (Haha förlåt Anton;D) till mig och ska mysa med mig heeeeeeeeeeeeeeela helgen!
Usch va jag har längtat!
Nu får det faktiskt vara slut med långa mellanrum, nu ska vi vara tillsammans så mycket som möjligt hoppas jag :)

Nej som sagt sängen var det ju ....
Natti!


Veronica

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill också läsa den boken. men vill ha den i pocket och det finns ju inte någonstans just nu! :p