måndag 26 januari 2009

Mys helg

Sådär det blev två mackor och ett glas juice gjorda också :)
Och såklart så är one tree hill på (Det har faktiskt varit lite jobbigt med en hel helg utan de!).
Så nu ska det bli en lugn kväll har jag bestämt mig för!

Som ni vet så har jag ju varit med Anton hela helgen och det har varit extremt mysigt, faktiskt mera mysigt än vad det brukar vara ;D
Var ju ändå nästan tre (!!!!) veckor sen sist ... Förstår inte hur jag kan klara så länge men nu behöver jag bara vänta typ 4 dagar innan han kommer igen :)

I fredags så var det först tänkt att vi bara skulle vara hemma och inte göra något. Äta korv med bröd var väll det enda som var planerat ;D Men så blev det inte utan mamma tyckte att vi alla skulle ut och äta istället så det var bara att fixa till sig lite och bestämam ett ställe att käka på.
Tillslut så blev det ju då Black Horn och det var gott och trevligt, som mamma sa "1000 kr dyrare än korv med bröd men det var det värt!" ;D

I lördags sov vi länge och sen kommer jag faktiskt inte ihåg vad vi gjorde var bara hemma och myste :) Eller vi kollade ju på Kyle XY och lite sånt!

I Söndags hade vi foto dag, haha blev några bra kort och några mindre bra kort kan man ju säga ;D Som vanligt så kommer det upp mera bilder på min bilddagbok så det är bara att checka in där om ni är intresserade!
Dagens händelser kommer i ett annat inlägg!


Veronica

Inga kommentarer: