torsdag 8 januari 2009

Torsdag som känns som fredag

Så vad har hänt idag då?
Inte så mycket, praktisk som vanligt.
Idag gick det faktiskt lite segt men har gjort massor idag, torkat av alla möbler i kontorslandskapet och städat lite runt om i butiken, fyllt på massor av pärmar, plockat upp varor och lite sånna saker.
Tänkte sluta tidigt idag men det blev aldrig så, utan gick till 3 som vanligt och sen åkte jag upp till stan där jag köpte tröjan som sagt och sen en BH på rean på HM så jag har köpt ett plagg på rean i år i alla fall!

Gjorde min första smoothie i morse, otroligt gott och mättande faktiskt!
Denna gjorde jag på vaniljyogurt, lite mjölk, frysta hallon och en halv banan. Mumma!

Och gissa vad jag gör nu?
Jo, jag sitter här i soffan som vanligt och ser på Christine. Är på sista skivan nu så ska nog börja på one tree hill sen :)
Är så sugen på något också helst frukt faktiskt, en kiwi skulle vara riktigt gott! :D
Men vi har ingen ...


Veronica

Inga kommentarer: