måndag 26 januari 2009

Måndag

Nej vilken ångest man fick när klockan ringde, vill ha mera helg eller ännu bättre lov!
Så jag kan få vara med Anton så mycket som jag bara vill :)
Men det var bara att pallra sig upp.

Praktiken såg ut som jag lämnade den i fredags, ett stort berg med varor att pricka av och plocka ut i butiken. Ganska segt faktiskt eftersom det tog exakt hela dagen. Då vart jag inte ens klar, hann inte få ut allt där det skulle ligga men hoppas att dom gjort det så jag slipper fortsätta med det imorgon.

Lunchen blev trevlig i alla fall, Jag och Erica åkte ut till maxi och åt en varsin räkmacka till lunch som var jätte god!
Köpte lite choklad efter också (A)


Sen har jag bara åkt hem och legat på soffan precis som vanligt.
Men imorgon blir det inget oth för mig för då ska jag åka hem till Anton när jag slutat, saknar honom så mycket redan så kan inte vänta tills på fredag ;D
Hihi


Veronica

Inga kommentarer: