lördag 24 januari 2009

Lördag

Blev riktigt mysigt igår, vi åkte till Black Horn där vi åt tre rätters middag :)
Vitlöksbröd till förrätt, sen plankstek till huvudrätt och sen bjöd dom på olika efterrätter som vi fick prova så det var jätte gott!

Trevligt ställe också, inte alls mycket folk, mysig lokal och jättebra musik! Så dit blir det att gå flera gånger kan jag säga. Eftersom jag inte har min mobil så tvingade jag Anton att ta lite kort, men jag har inte orkat lägga in dom på datorn än och gör inte det nu heller så ni får hålla utkik på min bilddagbok istället!

Idag har det också varit en mysdag eftersom det har spöregnat hela dagen ...
Gick upp halv 12 tror jag och så åt vi frukost och sen har Anton och jag kollat klart på Kyle XY säsong 1 så nu måste jag ju ha säsong 2!
Men ska ju inte till ullared förrens den 9 maj ... jaja jag ska nog stå ut.
Nu sitter jag med datorn medans plutten kollar på ace ventura, men ska försöka komma på något annat vi kan göra eftersom jag inte är ett så stort fan av dom filmerna :P
hihi


Veronica

1 kommentar:

Anonym sa...

oh, jag har alltid velat smaka plankstek. det ser ju så gott ut :p