tisdag 13 januari 2009

Jag kanske är duktig i alla fall ...

"Veronica

You have really made the most of this task. Well done! And it’s always nice to hear that you liked your book.

When it comes to your language, there are only some small mistakes. Just try to remember to use –s when it has to do with he, she or it. Please see my notes in your text.

Grades:

Writing: MVG

Reading: VG (of maximum VG)


/Linda "



Så skrev min engelska lärare till mig om min bokrecension jag skrev i engelskan, woho nu blev jag jätte glad måste jag säga!

Jag som var så trött nyss, nu blev jag riktigt glad :D

Inte nog med det hade också fått mail från cyberphoto om att dom äntligen skickat min beställning på kamera sakerna jag beställt så snart kommer dom också, riktigt tur kväll kan man säga att jag fick :D

Nu ska jag sova



Veronica

1 kommentar:

Annica sa...

Duktigt lillplutt!