söndag 11 januari 2009

Framtiden?

Suttit och pratat framtidsplaner med Anton på msn, enligt mig slutar det med att jag kommer hem från Göteborg han har fru och barn jag blir ledsen skriver bok om det som sen blir film och så vinner jag en Oscar för det ;D
Haha, hoppas dock att det inte blir så även om det skulle varit coolt att vinna en Oscar!
Jag hoppas på en bra framtid för mig och Anton, vad som än händer även om vi skulle bli placerade på varsin sida av Sverige så är han den som jag alltid kommer anse vara mitt livs kärlek :)

Förövrigt så ligger jag och kollar på A lot like love som går på 4:an, den är slut om en halvtimme och då ska jag nog sova eftersom det är dags för praktik imorgon igen.
Dom varnade mig för i fredags för att jag har mycket att göra på måndag.
Så antar att jag kommer vara helt slut imorgon eftersom jag verkligen får göra allt nu, jag borde få betalt för det jag gör. Jag är nog den som sliter mest på det där jobbet!


Veronica

Inga kommentarer: