onsdag 28 januari 2009

En ny människa!

Jag känner mig som en ny människa!
Vilket jag brukar göra när jag varit hos Sofia d.v.s Klippt och färgat mitt hår.
Nu är det härligt blondt, svart och nyklippt!
Tänkte ta bilder men jag har inte orkar och kommer nog inte göra det idag heller.
Är helt slut i hela kroppen efter att ha stressat för att hinna till frisören och sen för att hinna tillbaka till bussen så är helt slut i mina ben och ryggen efter att ha släpat på min väska idag och nästan sprungit hela dagen...
Men men håret är bra så jag är nöjd!

Vaknade upp hos Anton idag vilket var mysigt men jobbigt eftersom vi går upp klockan 5. Men efter ett litet tag kom jag upp i alla fall. Åkte in till stan och satte oss på Donken ett tag innan det blev dags att röra sig mot praktiken.
Det var 1 säljare som jobbade idag, alla andra va sjuka så det var lite personal men som tur va också lite kunder.
Fältsäljarna (de som går ut till företag) var på sitt kontor ganska mycket idag så som tur var kunde jag sluta halv ett.

Nu ser jag på oth och ajar mina ben. Trött är jag också så får se hur dags jag kommer i säng idag, tänker inte säga något när jag planerar att sova för då blir det aldrig så i alla fall :P


Veronica

Inga kommentarer: