lördag 17 januari 2009

Drömm

God Morgon bloggen!

Inatt har det varit så skönt att sova måste jag säga, hade en liten konstig dröm också :P
Haha den börjar försvinna lite ur huvudet men ska försöka berätta ... mamma och håkan höll på att lasta med någonting vid våran uppfart och sen helt plötsligt så kommer Antons familj och också ska börja lasta på något där så det blir ont om plats. Men jag försvinner in i vårat hus istället och tydligen är Anton med så står vi i köket och ser att Antons pappa kommer och går och jag säger "Nu kommer din pappa hem".

Så försvinner drömmen ett tag men kommer tillbaka och då är alla Antons hundar med ute på våran trapp som är full av tidningar (?)
Men det finns två av varje hund för tydligen har vi köpt exakt likadana hundar men vi har inte bestämt oss för att behålla dom än utan vi testar dom lite.
Anton och deras hund timmy sitter på bakbenen på våran trapp och läser en tidning helt plötsligt och så komemr massor av katter som vi har och en har precis fött en kattunge ...
Men vi bryr oss inte utan går iväg med hundarna och så vaknar jag.

Haha skumt tycker jag allt, jag kanske saknar deras hundar så mycket så jag drömmer om dom? ;D
Jaja, nu ska jag försöka vakna till lite genom att leta efter något ätbart i kylen!


Veronica

Inga kommentarer: