onsdag 24 december 2008

Nu är det över ...

Så var julen 2008 över, det blev en riktigt mysig jul :)
När jag hinner så lovar jag att lägga in bilder och skriva lite om dagen, men nu är det mycket som ska göras ett par dagar framöver...
Fick i alla fall många fina paket och vi hade det jätte mysigt så jag är mera än nöjd!
Det som jag saknar dock är en jul puss från min älskling, men på fredag så får vi pussas massor i nästan en hel vecka! Det längtar jag efter <3

Nu ska jag plocka i ordning på julklappar, städa undan lite saker, börja packa lite smått och sen förhoppningsvis sova!
Imorgon blir det återigen frukost hos mormor & morfar och sedan vid 12 kommer Fanny & Linnéa hit på lite julmys vilket ska bli riktigt trevligt!
Blir nog inte mycket bloggning imorgon heller men det får ni stå ut med :)
Återigen, GOD JUL <3


Veronica

Inga kommentarer: