torsdag 18 december 2008

Äntligen lov

Jag är helt sönder stressad, vet inte vad jag ska ta mig till snart!
Jag är helt slut på energi, finns knappt något kvar längre.
Jag ska försöka vila upp mig på lovet även om det känns omöjligt.
Det blir lite bloggning men det kan jag inte rå för, har för mycket att göra och när jag väl sätter mig ner så orkar jag inte göra något...

Försöker fixa så jag kan få in bilderna från mobilen men jag håller på att bli galen för det inte går, är så trött så jag förstår verkligen ingenting.
Har lite bilder jag ville visa men det går inte eftersom det inte funkar ...
Jag vill försöka se klart tv:n också men jag sover nästan redan så ska lägga mig i sängen nu och sova istället.
Jag ger upp för idag, God Natt!

Eller vänta, jag har ju som sagt jullov idag. Avslutningen gick bra men den va ganska tråkig jämfört med vad den brukade vara förut ...
Jaja, blev stan efter för att köpa de sista julklapparna och sen drog jag upp till Fanny där jag har varit hela kvällen!

återigen, god natt!


Veronica

Inga kommentarer: