fredag 12 december 2008

Idol

Japp, jag har spenderat min kväll som säkert mera än hälften av Sveriges alla invånare gjort, kollat på idol. Jag är faktiskt nöjd med vinnaren, Kevin har varit min favorit hela tiden eller i alla fall sen Robin E åkte ut ;D
Men att Kevin vann var helt rätt, så glad han blev!
Det är nästan så jag själv sitter här hemma och gråter för han blev så lycklig och hela ögonblicket gav mig rysningar!

Kevin, Vinnare av idol 2008.
Bild från expressen

Min dröm är också att få uppleva något liknande att få lyckas med något stort, riktigt stort!
Självklart skulle det vara helt underbart med en enorm sångröst och slå genom som en stor rockstjärna, fast att bli en riktigt grym dansare eller en filmstjärna skulle också vara grymt.
Haha men nej jag får väll hålla mig till att gå ut gymnasiet, det är väll också stort eller?
Jaja, drömmar är kanske bara till för att just drömma?


Veronica

1 kommentar:

Unknown sa...

Asbra! Då behöver vi bara höra en skiva av honom de närmaste åren då^^,