måndag 8 december 2008

Första dagen på praktiken

Så segt det var att gå upp imorse från en varm gosig säng och pojkvän.
Jag har sovit så bra i helgen måste jag säga!
Men det var ju bara att dra sig ur sängen och åka iväg till praktiken som började idag.
Jag ska vara på kontorabs kontorsbutik här i Norrköping (ute i butängen), kommer nog bli ganska bra faktiskt. Jobbigt bara att det kommer vara långa dagar varje dag ...
Funderar faktiskt på att ändra så jag kan sluta tidigt en/två gånger i veckan, skulle behöva det känner jag.

Idag har jag slagit rekord i julklappsinslagning i alla fall, ca 50 paket har jag slagit in idag!
Packat upp massor av pennor också, fyllde en hel ica vagn med pennkartonger.
Så har jag små plockat lite och kollat runt.
Kommer nog bli ganska bra praktik faktiskt :)

Efter praktiken mötte jag upp mamma på stan så vi handlade lite, köpte foundation, silverschampo och julklapp till morfar. Åt på donken gjorde vi också.
Nu är jag så trött så jag kan stå och sova känner jag, men ska ta oh försöka slappna av lite nu, se lite på tv/film och ladda för en ny dag imorgon!


Veronica

Inga kommentarer: