fredag 5 december 2008

Fredag

svårt jag hade att somna igår, låg vaken i nästan en timme innan jag kunde somna. Så det blev inte mycket sömn för mig inatt kan jag ju säga ;D Så försov jag mig också så jag vaknade 5 minuter innan bussen gick!
Som tur var så hade vi bara idrott idag så var bara att slänga på sig gympakläder och sen springa till bussen.

Körde afrikansk dans på idrotten idag, vi hade faktiskt väldigt roligt även om det inte gick så bra kanske ;D Hehe ...
Slutade strax efter tio.
Julia och jag drog först till stan där jag blev kär, i vad får ni se i nästa inlägg :)
Sen till skolan och prata med lite lärare, fick reda på engelska provet också. Fick 18p, 1p ifrån VG. Men Linda sa att jag bara skulle komplettera en fråga för att få ett VG sen så det känns bra!
Så åkte Jullegullet hem och jag mötte upp Anton som slutade tidigare idag så vi hann med 14.20 bussen hem till mig.

Nu sitter vi och bloggar båda två. Japp, Anton har också skaffat blogg ;D
Här hittar ni honom.
Har kollat på idol och lite sånt och det blir nog fortsatt tv kväll!


Veronica

Inga kommentarer: