tisdag 30 december 2008

Det blev tomt utan bloggen ....

Det har faktiskt varit skönt med en liten blogg paus men jag saknar det också så passar på att skriva lite nu när min nörd till pojkvän sitter och spelar tv spel :P
Sitter här i myskläder med olika djur runt omkring mig, ganska mysigt faktiskt. Blir en mys dag idag tror jag, som alla andra dagar brukar bli när jag och Anton är tillsammans ;D

En mys kisse

Igår var vi faktiskt inne i stan och kollade lite på mellandags rean, men som vanligt så finns det inget snyggt tycker jag. Inte hade jag några pengar heller så det gjorde inte så mycket, var på Media mark också där jag hittade ett Canon 55-200 mm objektiv som jag ska köpa när jag får pengar av mormor & morfar (julklapp) förmodligen blir det på fredag när Anton och jag ska hem till mig istället.

En mys Anton

Imorgon är det nyårsafton, ingen aning om vad vi ska göra faktiskt, ska nog hem till Antons farfar som fyller 65 imorgon har jag hört sen får vi se vad som händer :) Hur som helst ska jag bli nyårs fin imorgon med en ny tröja jag fick av mamma i fredags och lite sånt, ska tvinga Anton ta lite bilder på mig så får ni nog se hur det ser ut någon dag!

Inga kommentarer: