lördag 6 december 2008

Britney Spears

Tro det eller ej men jag älskar verkligen Britney Spears.
Hon har varit bland mina största idolen sen jag var liten och sen hon började sin karriär, jag har alltid velat bli som hon och såklart kunna sjunga som hon gör.


Att hon orkar med sitt liv det tycker jag är helt fantastiskt, man får se på dokumentären hur hon varje dag, hela tiden blir förföljd av paparazzis vart hon än går och att aldrig riktigt kunna få göra som hon vill. Precis som dom sa i dokumentären, det enda stället där hon får vara helt ifred är när hon är instängd i ett isolerat rum.
Jag förstår verkligen alla konstigheter hon har gjort de senaste två åren med den stressen hon lever med så är jag faktiskt förvånad att det inte blev värre. Jag tror att det bara finns ett fåtal människor som kan klara av det.
Så jag beundrar hennes styrka enormt!




Att hon orkade igenom sin svåra period och nu återigen släppt en ny skiva och kommit tillbaka till den gamla glada och livfulla Britney. De sa i dokumentären att man såg i hennes ögon nu igen att hon fått tillbaka glöden på det hon gör och det kan jag hålla med om. Det är stor skillnad på musikvodeon till Give me more och womanizer.
Jag hoppas att det fortsätter att gå bra och att hon kan komma tillbaka helt och stanna på toppen för det är hon verkligen värd tycker jag :)



Veronica

Inga kommentarer: