fredag 21 november 2008

Fredag

Nu känns det bättre igen.
Har varit en väldigt bra dag idag faktiskt :)
Mötte upp Julia imorrse vid 8 och vi tog oss en kopp té innan vi åkte ut till racketstadion där vi skulle spela tennis på idrotten idag.
Väldigt roligt var det faktiskt även om det inte gick så bra ;D

Efter idrotten åkte jag ut och till Kontorabs kontorsbutik i stan för att fråga efter praktik, och vet ni vad?
JAG FICK PRAKTIK DÄR! :D
Äntligen!
Så skönt att äntligen kunna släppa stressen om att hitta praktik plats.
så där ska jag vara i 6 veckor, kommer förmodligen jobba mellan halv 9 -15.

Blev att åka ut till mamma och "fira" med en hamburger talrik tillsammans med hennes arbetskamrater. Herregud säger jag bara vad dom håller på!
Haha, man kunde ju bara skratta ;D
Så var jag med mamma lite när hon jobbade innan jag åkte upp till Anton.
Handla lite innan vi åkte hem också.

Nu sitter vi hemma i min säng och ser på Juno (igen, bara för jag tycker den är så bra!), fast Anton stackaren sover för han var så trött och kände sig lite halvkrasslig.
Men det är mysigt , han är så söt :) <3
Ikväll blir det bara mys, tv, mat och godis!
Perfekt!


Veronica

Inga kommentarer: