måndag 17 november 2008

Tjej kväll

Det har blivit en väldigt lugn kväll, spelat lite mario kart. Fast jag gav upp när jag insåg att jag höll på att slå sönder ratten.
Då drabbades jag av tråkighet istället så målade fransk manikyr, duschade, fixade mat och nu ligger jag och små tittar lite på filmen "10 orsaker att hata dig", mycket bra film!
Så kan säga att jag har haft en liten tjej kväll för mig själv.



Träningsvärk har jag fått i ena benet också sen jag har gått genom halva stan imorrse i rask takt. Haha det kanske visar hur otränad jag är?
Jag MÅSTE börja träna ordentligt snart, kanske ska bli mitt nyårslöfte igen?
Usch så jobbigt, när man faktiskt kan ligga och dega på soffan med en choklad ask på magen ;D
Jaja får ta en reäl funderare på det där!

Nu ska jag fortsätta se film och prata med skrutten som ska komma imorgon <3


Veronica

Inga kommentarer: