tisdag 18 november 2008

Tisdag

Helt okej dag idag faktiskt, jag är på bra humör och skolan har gått väldigt bra!
Det ända dåliga med idag är att det regnar, mycket!
Svenska på förmiddagen där vi skulle göra ett programblad till en Shakespeare föreställning. Ganska roligt faktiskt, kunde dock gjort den snyggare men det fick duga ;D

Lunchen var en snabbis ner till matan, äta lite och sen komma upp och se att Anton skrivit och undra om jag ville möta honom på stan när han skulle käka lite. Så drog till stan en snabbis, råkade bara komma 20 minuter försent (A)
Min svenska lärare hade sagt till mig att imorgon skulle alla i elevrådet (där jag är med) bli bjudna på mat i skolan restaurabng och ha möte med rektorn och sånt :) Så när jag kommer tillbaka från lunchen så säger min lärare jag har nu att hon hade råkat säga fel så att mötet hade varit idag så hon skämmdes jätte mycket och bad så mycket om förlåtelse.
Så kan det gå, fick som tur var inte utskällning om att jag var försenad så jag klagar inte.
En middag klarar jag mig nog utan ...

Nu gör vi ett miljö arbete inom vårat företag, slutar efter 3 och då ska jag möta Anton igen för en snabbis på stan och sen ska vi hem till mig och bara mysa resten av den här regniga dagen och kvällen....


Veronica

Inga kommentarer: