tisdag 11 november 2008

Tisdag

Sitter i skolan och har rast nu, Känns lika tråkigt att vara i skolan idag igen. Vill bara hem och krypa ner under mitt varma täcke. Borde kanske börja gå i ide som björnar gör?
Det känns lite bättre idag inga tankar som flyger genom huvudet, även om dom smyger där bak.
Men jag ska se framåt som jag alltid säger till alla att dom ska göra.
Lycka till får jag säga till mig själv!

Efter skolan ska jag kanske ta en runda på stan igen för att kolla kontot och sen kika runt lite bland alla butiker, måste ju börja spana på julklappar till folk! Så hem, ensam hemma idag så ska försöka ta mig ork till att plugga så jag kanske kan få slippa stressen?
Måste ta tag i nacken på mig själv för att leta upp lite olika företag i Norrköping där jag kan söka praktik också ...
Som sagt se det positiva i saker!


Veronica

Inga kommentarer: