måndag 17 november 2008

Praktik letande

Jag försökte hitta en praktik plats och jag var faktiskt på ett ställe och frågade men dom hade inte tid och visste inte om dom kunde ta emot praktikanter men dom sa att jag kunde skicka ett mail typ. Lät inte så lovande så får se om jag slänger iväg ett mail. En fråga är bara hur ska vi unga människor kunna få in en fot i arbetslivet om alla säger nej till praktik hela tiden?
Irriterande om något ...
men jag gick upp till Anton och var med dom istället när dom redigerade sin musikvideo dom gjort. Väldigt bra faktiskt
Så blev det halv 1 bussen hem.

Där jag sitter nu och har käkat lite. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Vill fota men det finns inget roligt att fota nu när alla löv har ramlat av och sen så händer det ju inte mycket på landet.
Men men något ska jag väll kanske hitta på!


Veronica

Inga kommentarer: