onsdag 5 november 2008

Onsdag

Att jag alltid ska vakna upp med samma tanke i huvudet, att jag verkligen inte vill gå upp!
Även fast det har varit lov en vecka så är det lika jobbigt att gå upp på morgonen halv 6.
Men det är bara att tvinga sig som jag alltid gör.
Sitter nu i skolan i alla fall, har Logistik fast våran lärare var tvungen att åka bort så han skulle komma så fort som möjligt så som vanligt sitter vi och gör ingenting :)
Engelska i eftermiddag där vi ska redovisa vårat arbete muntligt, jag längtar ju inte direkt fast det ska ändå bli skönt att få det gjort.

Efter skolan ska jag möta upp mamma så ska vi äta något innan hon ska till träningen och jag ska till dansen. Hoppas på att vi får reda på allt inför uppvisningen idag + att vi bestämemr vad vi ska ha på oss när vi dansar!
Ska försöka skriva av mig lite under dagen!


Veronica

Inga kommentarer: