måndag 24 november 2008

Måndag

Jag måste skärpa mig med att bara skriva ett tråkigt inlägg om vad jag har gjort hela dagen. Mer tid till bloggning vill vi ha!
Idag i alla fall så var det webbdesign först, fixat med bloggen till vårat företag. Jag gav upp efter ett tag och började om med en helt ny blogg och bloggsida. Förstår inte mycket mera där men det går bättre :)
Haha, vi blev lite insnöade idag också. Våra fönster var helt täckta av snö i klassrummet och när Julia & jag skulle gå hem så fick vi inte upp dörren hur mycket vi än puttade för att komma ut ;D
Så kan det gå!

Eftersom det snöade så mycket och förskräckligt väglag så kunde inte mormor hämta mig utan fick traska upp till Fanny istället där jag har spenderat min eftermiddag och fortsatt att fixa men hemsidan.
Lovar att adressen dit ska komma upp sen, bara vi kommer igång lite först!


Ikväll måste jag försöka plugga på engelska provet vi har på fredag ...
Ska packa också och fixa lite eftersom jag ska hem till Anton imorgon och fira honom :D
Roligt, roligt!
Nu är det väll bara att sätta sig och plugga ... Eller titta runt lite på datorn (A)

Veronica

Inga kommentarer: