måndag 10 november 2008

Måndag

jag har som sagt inte haft en bra dag på grund av olika anledningar, känslor och tankar.
Fast bara jag kom hem och fick slappna av så blev det bättre, så nu känns det ganska bra faktiskt. Blev en snabbis på stan innan jag åkte hem idag för att kolla efter kläder som vi ska ha är vi har våran dansuppvisning. Tur hade jag också att jag hittade byxor & t-shirt idag för inte så mycket pengar så det kändes riktigt bra :)

Så hem och laga lite mat och sen har jag bara tagit det lugnt.
Nu sitter mamma och jag i käket med en varsin dator framför oss och väntar på att mormor, morfar och Annica ska komma hem så vi ska äta äta smörgås tårta för att fira en liten senare fars-dag för morfar, det ska bli gott!
Blir tidig säng idag också hoppas jag eftersom jag inte sovit så bra den senaste tiden ...


Veronica

Inga kommentarer: