söndag 9 november 2008

Jul längtan ...

Usch vad jag längtar till jul, det är sjukt!
Jag vill ha december nu så man kan få börja planera allt inför julafton, vilka presenter man ska köpa och allt julbak man ska göra. Så mysigt!
Det enda som jag kommer sakna i år är att detta kommer bli den första julen på 6 år som Daisy inte kommer att vara med :( <3

Men men, det kommer nog bli bra i alla fall får vi hoppas. Iår har mamma och jag sagt att vi ska pynta och fixa massor till julen för i år har båda massor av julkänslor så förhoppningsvis kommer det bli bli en riktigt bra jul i år!


Shoppingsugen är jag också, speciellt på det jag la ut förut idag men också på att köpa massor av julklappar! Så ska snart börja ta in julistor från dom jag ska köpa till och börja slänga ut massor med pengar på presenter, I LOVE IT!

En sak till också, jag vill faktiskt ha snö :O Jag tycker inte om snö egentligen men nu vill jag verkligen ha snö i jul!


Veronica

Inga kommentarer: