lördag 15 november 2008

Öppethus

Idag har det också varit tyst på bloggen. Blir allt mindre och mindre skrivande jag vet, men jag ska försöka ändra på det och få upp lusten att skriva igen!
Idag har jag haft fullt upp.
Har varit på öppet hus i skolan idag, helt okej faktiskt. Lagom folk och väldigt mycket vindruvor blev det för min del ;D
Men inget kommer slå förra årets öppethus, så många minnen och såklart det bästa att det var där som jag verkligen fick syn på Anton :) Usch det var tider det ...
Men det gick bra som sagt!
Mamma kom och hämtade mig sen och vi fixade lite saker och sen åkte hem där vi har städat.
Haha, jag förvånade mig själv lite idag också.
Jag höll på att hänga in lite kläder i garderoben. Så hängde jag in ett svart linne och lite annat sen stod jag där helt plötsligt med ett till svart linne. Var jag tvungen att se vad jag hade hängt in först och då märkte jag att jag har två exakt likadana linnen från monki :P
Det märkte jag först nu!
haha, jag tror jag behöver skaffa mig lite bättre koll på vad jag har för kläder!

Ikväll blir det tv mys med popcorn, problemet är bara att det finns så mycket att se på tv.n ikväll så vet inte hur jag ska hinna med att se på allt!
I-lands problem asså ;D


Veronica

Inga kommentarer: