fredag 7 november 2008

Fredag

Fredag idag och jag har varit busig och skippat att åka till skolan idag. Hade idrott idag och vi skulle badat. Men jag ska till Anton sen vilket betyder att jag kommer ha massor med packning och det skulle bli ännu mera om jag skulle ha med mig alla badkläder.
Problemet var också att mamma är ledig idag, hade hon jobbat kunde jag lämnat sakerna hos henne ... Men eftersom hon var ledig så skulle jag ha behövt släpat på två väskor hela dagen på stan medans jag vänta på att Anton sluta halv 4 (vi slutar runt 9-10).
Så för min ryggs skull stannade jag hemma.

Så sov ut idag vilket var skönt, duschat och nu har jag packat och håller på att springa runt och städa rummet. Så halv 2 ska jag åka med bussen in till stan och gå upp till Anton och sen förlja med han hem och vara där i helgen :)
Ska bli så mysigt så!
Men nu måste jag fortsätta spriga runt och göra allt samtidigt!


Veronica

Inga kommentarer: