onsdag 12 november 2008

Bra dag

Det blev en ganska bra dag idag faktiskt, skolan gick smärtfritt och Anton kom och hälsade på och skulle egentligen åkt hem med halv 4 bussen men han var så snäll och stannade kvar med mig tills jag skulle till dansen vid 5 så vi åkte ut till maxi där vi först var på ica maxi och köpte lite gottit och sen till media markt där Anton bokade Guitar Hero world tour :D
Känner på mig att han kommer byta ut mig mot det sen , haha!

Så tillbaka till stan och skiljas åt :(
Gick upp till dansen som gick jtte bra idag faktiskt, börjar bli spänd på uppvisningen nu, bara en gång kvar att lva ... Spännande!
Efter dansen kom Annica och hämtade mig så åkte vi till henne för att käka lite och så nu är jag hemma och lägger över lite bilder jag ska fixa i skolan imorgon till öppet hus på lördag.
Börjar känna mig väldigt seg nu så ska snart krypa ner i sängen.

Hoppas ni också har haft en bra dag!


Veronica

Inga kommentarer: