lördag 18 oktober 2008

Whoops

Det blev inget skrivet igår kom jag på nu, bortförklaringen den här gången är att jag hade fullt upp hela dagen!
Det stämmer faktiskt, ska köra en snabb genomgång om vad som hände igår.

Skola - Idrott - Hem: På idrotten var det jag som skulle vara ledare eftersom vi övar ledarskap nu. Så jag körde Street dance. Gick helt okej, själv tycker jag att det blev rörigt och lite så fast min lärare sa att det var verkligen jätte bra och det var bra att jag vågade ta på mig en sån svår uppgift som att lära ut något. Så absolut inte mindre än VG blev betyget, hon ska kolla närmare sen vad det kan tänkas bli. Hoppas på det bästa ...
Så fixade jag mig lite och drog upp till Antons skola och pussade lite på honom innan jag åkte ut till mamma som slutade tidigt idag så vi handlade och sen hem.

Hem - Till Linnéa - Till stan: Jag ville absolut inte ha en ur tråkig helg igen som jag haft nu och eftersom Anton ändå inte skulle bort i helgen så kunde jag åka dit :) Så hade ju jag och Linnéa pratat om att hitta på något också så då kom jag på att jag kunde åka till Linnéa en snabbis på eftermiddagen/kvällen eftersom hon var hemma och var lite halvkrasslig.

Sagt och gjort, efter dusch, mat och packning hemma så åkte jag till henne och vi spelade lite spel, käka lite onyttigt, prata och planerade och pillade lite med hennes scraap book samling som jag är grymt avundssjuk på.
Så när klockan blev 19.45 hoppade jag på en buss in till stan :)

Stan - Till Anton: I stan mötte jag upp Johan och Anton som varit på bio och vi hamnade på Donken tills strax efter kl 22.00 :P Satt och pratade och hade verkligen jätte roligt!
Träffade Madde också ett antal gånger ;D haha!
Lite roligt att se alla människor på stan om kvällarna, kan ju säga attd et finns människor till allt verkligen. Det kom in en kille i typ 30-40 års åldern och satte sig en liten bit bortr från oss där det stod massor med rester som han började att ÄTA av :S Usch! Så satt han och prata med sin mobil på nått konstigt språk och jaa han va läskig ....
Så kom Johans mamma och hämtade oss och vi åkte hem!

Så nu sitter jag här hos Anton igen :) Äter godis och ser på High School Musical 1!
Mysigt ... Jag är på jätte bra humör nu!


Veronica

Inga kommentarer: