måndag 13 oktober 2008

utbränd?

Idag är också en sån dag som man bara vill sova bort. Först kommer vi till skolan och ingen lärare kommer, så kommer den en annan lärare och släpper in oss och säger att våran lärare ska komma klockan nio. När klockan blir strax före 10 så kommer han.
Så fick hjälp med det jag behövde för att göra klart 3:e uppgiften vilket var skönt, bara 4:an kvar nu.
Men mår inte alls bar idag, mitt humör varierar som jag vet inte vad och gråten sitter i halsen på mig utan anledning?
Ska bli skönt att få sluta tidigt idag.
Ska vara hemma ensam till halv nio ikväll också först, men så undra Anton om han fick följa med mig hem och ta hand om mig.
Så han kommer efter att han har slutat idag. Ska bli skönt att bara få sitta bredvid honom behöver det känner jag.
Blir nog ingen skola för mig imorgon, orkar inte. Orkar inget just nu känner jag, precis när jag har så mycket jag behöver göra ...
Jaja, fortsätta sitta och vänta på att mormor ska svara nu ...


Veronica

Inga kommentarer: