lördag 11 oktober 2008

Uppe med tuppen, nästan ....

Klockan är strax över åtta på en lördagsmorgon och jag är vaken!?
Vaknade runt tjugo i åtta av att min arm var så bortdomnad så det kändes som att den hade ramlat av! Så skulle jag försöka räta ut den men jag kunde verkligen inte röra på den så börja slå lite på den istället så tillslut kunde jag röra lite på den. Hatar när det blir sådär det är så äckligt att inte kunna röra på sina kroppsdelar ... Vill inte ens tänka på hur det är att vara förlamad ...

Så istället för att ligga i sängen och bara ligga så har jag istället förflyttat mig till sängen för att, ja, ligga :P Funderar på att se lite på one tree hill eller om jag ska plugga in lite låtar med Jet Black Stare!
Måste komma på lite musik vad jag ska ha tills jag ska leda våran gympa lektion på måndag också + att jag måste föra en uppvärmningskoriografi och lite annat så börjar kännas lite stressigt inför fredag men förhoppningsvis kommer det att gå bra :)
Måste måla naglarna också märkte jag nu, kanske bra att jag gick upp tidigt idag? ;D


Veronica

Inga kommentarer: