torsdag 16 oktober 2008

Torsdag

Eftersom våran lärare är i London så har i ingen lärare idag när i ska hålla på med UF företaget. Så då passar många på att inte komma så vi är 6 personer här nu ;D
några sitter och ritar på tavlan, några spelar biljard och jag sitter här och försöker roa mig. Går inte så bra kan jag säga.
Men jag har jobbat lite med de uppgifter jag missade på personlig försäljning i tisdags, är inte nöjd med de men det får duga ändå.
Känner på mig att mina betyg inte kommer bli så bra i år ...

Håller på med lite engelska nu men har ingen lust med den heller.
Hungrig är jag också.
Försöker få tag på mormor om hon har tid att hämta mig så jag kan ta halv ett bussen hem eftersom alla andra ändå ska dra nu id lunch och jag vill verkligen inte sitta ensam kvar i 4 timmar och försöka få fram lust till att göra klart alla arbeten.
Behöver komma hem och försöka få in hela min idrottslektion i huvudet.
Får se hur det blir med det, känner på mig att jag ändå kommer få sitta här hela eftermiddagen.

Jaja, snart lunch!



Veronica

Inga kommentarer: