tisdag 28 oktober 2008

Tisdag

Haft en ganska mysig dag idag :)
Förutom den där himla cykelturen, usch så hemsk den var. Iskallt, motvind och extremt dålig kondition. Men jag kom i tid till bussen i alla fall och cykeln stod kvar när jag kom tillbaka så det var ju tur det!

Åkte som sagt in till stan och gick runt lite innan jag skulle möta Anton, hittade en till julklapp till mamma idag!
Så mötte jag upp Anton och vi åkte ut till Maxi området där vi var på Media markt och så käkade jag lite och så en snabbis in på Maxi och kolla runt lite. Så in till stan igen för att möta upp Erica, Julia och kim och sen gå på bio :)

Så åkte vi hem igen och nu har vi bara legat och myst tillsammans hela kvällen :)
Nu ser vi på tv och myser med godispåsen som blev kvar sen bion, ska väll sova snart förmodligen!


Natti natt,
Veronica

Inga kommentarer: