torsdag 9 oktober 2008

Rolig dag!

Haha vilken rolig dag jag har haft idag!
Har haft UF hela dagen och varit runt på lite olika ärenden idag med Julia :)
Först var vi i skolan och fixade lite, tydligen så har Ericat hoppat av vårat företag så måste vi göra om lite saker men det kommer fixa sig!
Så pratade vi lite med våran Idrottslärare och fixade så vi har bokat in våra lektioner vi ska ha för att öva på ledarskap!

Så gick vi till banken när dom öppnade vid 10 för att höra lite om UF konto. Det var gratis som tur var men eftersom vi inte är 18 så måste vi ha målsman som står på kontot och så ska vi ha med oss papper ifrån skolan och lite sånt så ska tillbaka dit när vi har fått igång det vi ska göra och prata med dom igen!

Så tog vi en snabblunch på donken idag igen , ja vi är tjockisar!
Men det får man vara när man inte orkar springa fram och tillbaka genom hela staden ;D

Så åkte vi till andra John bauer där IT-Media är och så mötte vi upp madde för hon skulle fota oss i studion. As roligt var det verkligen! Skrattade som jag vet inte vad ochj bilderna blev ju så snygga ;D (Lägger in lite bilder i ett annat inlägg sen)
När vi lagt in bilderna och stått och skrattat lite åt dom så gick vi ner till ett företag där vi frågade om dom var intresserade att sammarbeta med vårat företag och de sa "Självklart!"
Så känns otroligt bra, ska tillbaka dit när vi gjort lite mera för att hämta papper på vad det kommer att kosta och prata lite mera om våran idé och sånt :)
Mer tänker jag inte säga förrenas vårat företag är nästan klart!

När vi var klara och jag lämnat av Julia på bussen så mötte jag upp Fanny och åkte hem!
Så nu sitter vi här och spelar lite guitar hero som jag inte spelat på as länge!
Suger verkligen på det nu, så blir jag så arg när det går så dåligt ... haha :P
Ikväll blir det myskväll med mycket gott att äta, film på tv:n och datorerna i knäna kan jag tänka mig, hehe!


Veronica

Inga kommentarer: