onsdag 15 oktober 2008

Onsdag

Så var det onsdag och jag börjar 12.15 idag för våran lärare vi skulle ha på förmiddagen är i london den här veckan. Ganska skönt, mormor skulle ha skjutsa mig till bussen men så hade en kille som vi har köpt våra bilar genom erbjudit sig att skjutsa in mig till skolan för han endå skulle in till stan så han kommer vid 11 :)
Skönt att slippa åka in med bussen faktiskt.

Egentligen kanske jag inte skulle behövt åka in till skolan idag heller eftersom vi håller på med vårat arbete i engelskan och jag jobbar ju bäst hemma. Men eftersom jag har dansen ikväll också så är det bara att åka in och se glad ut, eller i alla fall åka in.
Förhoppningsvis så kommer Anton förbi min skola också så jag kan få pussa på honom och så han kan få sina armband som jag har haft i en vecka nu som han alltid glömt ;D


Veronica

Inga kommentarer: